Tänään kuulin radiosta aamulla tutunoloisen äänen. Jouduin pidempään höristelemään korviani, sillä mukana oli jokin naisääni. Mutta Bleakiahan tuo biisi silti oli. Uusinta uutta!
Lisää aiheesta kertoo Duussi. :)
perjantai, 22. syyskuu 2006


Kommentit