Du, jag såg dig i går. Du var där, leende, med dina fem vänner. Jag var inte den enda som såg dig, du är en sådan som man alltid lägger märke till. Vi, jag, mina vänner och de andra, dansade och kanske sjöng. De mesta beundrade dig, men några kanske tyckte mera om dina vänner.

Du är så begåvad. Du har skapat mycket mera än jag, fast man har kallat mig begåvad också någon gång. Men jag uppskattar dig och dina prestationer. Du är en social människa, det är lätt för dig att vara bland människor. Också älskar du att uppträda, och det kan du göra utmärkt – det är din special begåvning. Så där var vi alla, om att se dig uppträda. Och du var hemskt bra, igen. Vi log, skrattade, dansade, sjöng och njöt av stämningen.

Sen blev det slut, folk gick hem, några stannade kvar. Jag stannade. Och till sist, blev dina svettdroppar kvar på min kind. De var saltiga.

Ola, du ska ha mina 12 poäng.

578215.jpg
Jag gillar Photoshop. Vi ses! (tackar, Mikko, för bilden)

P.S. Upptäck mig i videon!